Jins

Leeftijd:
17-18 jaar

Wat is Jin zijn? Dat bepalen ze zelf. Leiding is geen leiding meer, maar begeleiding. Wie weet slaan ze dit jaar hun tenten in het buitenland op, krijgt het jinlokaal een Keith Harring-look of is muziek de factor die hen bindt. Inspraak, ploeggeest en zelfstandigheid staan voorop. Jins zijn zwervers; blijvend onderweg ...

DE JINLEIDING

Heb je vragen rond de jins of wil je de takleiding bereiken? Hannes en Annelien staan klaar om al je vragen te beantwoorden!

jins.scoutstielt@gmail.com

Hannes Haemers (Goedhartige Spreeuw) +32 479 97 73 55

Annelien Spriet (Enthousiaste sneeuwstormvogel) +32 496 30 29 83

Rekeningnummer Jinkas: BE52 7310 1975 2609

KALENDER

Hier kan je alle info over alle takken terug vinden. Het recentste nieuws en de recentste brief vind je hieronder!
Een overzicht van de activiteiten vind je op de kalender. U mag zich hiertoe in géén geval beperken, de brief bevat nog steeds alle nodige gedetailleerde info!

Dag Jins en ouders,

In bijlage kunnen jullie de eerste brief vinden voor het Scoutsjaar 2023-2024!