Medische Fiche

Voor elk lid van onze vereniging houden wij een medische fiche bij. Dit is een formulier waarop ouders van leden alle persoonlijke, sociale en medische gegevens van hun kind invullen. Dankzij deze informatie kan de leidingsploeg in bepaalde situaties veilig juist en adequaat reageren.

Wij vragen elke ouder een nieuwe medische fiche in te vullen bij de overgang naar een nieuwe tak. Dit is dus meestal elke 3 jaar. Gedurende deze periode vragen wij ouders elke belangrijke wijziging te melden ​en al dan niet een nieuwe fiche in te vullen. Elk kamp en weekend nemen wij voor vertrek kort deze fiches door, zo zijn wij als leidingsploeg op de hoogte van elke situatie (allergieën etc.)

Ook mogen wij sinds enkele jaren striktgenomen geen medicatie meer toedienen aan leden. Indien dit toch noodzakelijk is voor uw zoon of dochter, dient een doktersattest bijgevoegd te worden.

U kan de medische fiche hier downloaden. Het doktersattest vindt u hier.